זה מה שאני יודעת לעשות בשביל העסק שלך 🌟
 👇

 רוצה לעשות עניין מכל מילה ?
זה הזמן להשאיר פרטים 👇

טופס עליון-דף הבית

לקוחות שסומכים על המילה שלי  

    מילה של לקוח 

המכתבה

בין השורות של עולם התוכן
By Orel yehi Shalom 28 Aug, 2019
תגיעו אתם אליה... בכל זמן. חשבתם פעם מה זו, בעצם, השראה ? לרוב, אנו נוטים לחשוב שהשראה היא מעין משב או גל, המגיע אלינו ומבליח במוחנו את הרעיון, השיר או את המשפט שחיפשנו... יש הסוברים שהשראה מגיעה כשהיא מגיעה, מאיזשהו מקור חיצוני... ויש המאמינים שתנאים, אווירה או גירויים מסוימים יכולים לעורר אותה בתוכנו- מה שגורם לנו להניח שמקור ההשראה הוא פנימי... אז בין אם מקור ההשראה הוא פנימי או חיצוני, האם ניתן להגיע למצב שהשראה תהיה זמינה עבורנו תמיד? בכל זמן שנבחר בכך...? התשובה היא- בהחלט כן. לפי ההגדרה המילונית, פירוש המילה השראה היא- "מוזה, הארה רוחנית" וגם "הענקה, נתינה"... מממ... מעניין. אם אבחר להתייחס להשראה דרך כלל פירושיה- והשראה עצמה היא הענקה, אז מה מוענק כאן? ומי מעניק למי? השראה היא אנרגיה צרופה ורצופה של הענקה. כי אם נחשוב על כך, כל תוצר בעולם שמקורו בהשראה, ממשיך לעורר ולייצר השראה שמביאה ליצירות נוספות, במעין מעגל קסמים הנמצא בתנועה מתמדת. כמו מעין קרן אור נצחית ובלתי נדלית שנמצאת תמיד בתנועה- דרכך, דרכי, דרך כולנו... תמיד, ובכל רגע נתון. כמו אהבה. אז למה אנו מאמינים שהשראה היא מנת חלקם של יחידי סגולה? באיזה שלב בחיינו גרמו לנו לחשוב שהאנרגיה המופלאה הזו חמקמקה ואינה זמינה לכולנו, מתי שרק נרצה ? יש לכך סיבות רבות, ואחת מהן היא שכבר בתור ילדים בבית הספר אנו למדים על כל אותם אמנים / אנשי רוח / ממציאים / משוררים וסופרים, אנו לומדים אודותיהם וניזונים מיצירותיהם, עם זאת, אף אחד לא מלמד אותנו כמה פשוט להתחבר לאותו מעיין בלתי נדלה של השראה, הנמצא בערך בכל מקום, זמין לכל אחד מאתנו... חברים יקרים, כל אחד מאתנו הוא כלי שההשראה רק מחכה לעבור דרכו... למעשה, אין צורך אפילו להגיע אליה... כל מה שצריך זה לתת לה לעבור, לזוז מהדרך. כל פעם בחיים שאמרתם / חשבתם לעצמכם מחשבות בסגנון: "אני לא יצירתי, יש לי ראש יותר אנאליטי או שלכתוב / לשיר / לנגן ככה זה אחד למיליון..." כל משפט כזה שעבר דרככם, הוא אבן נוספת שתקועה בכלי שלכם, ושחוסמת להשראה את הדרך. ברור שלכל מאתנו ייעוד שונה, ולא כל אחד צריך או רוצה לעסוק בתחום אמנותי כזה או אחר... אך השראה היא דרך חיים, לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים. כשהלב והראש פתוח לאנרגיית השראה, ברגע שאנחנו מתחילים להגיד לעצמנו שההשראה זמינה לנו תמיד, יעמדו לרשותנו מכלול פתרונות יצירתיים לכל סיטואציה שנתקל בה. וזה גם תמיד שימושי אם אנחנו רוצים לכתוב ברכה מקורית למישהו, או לחשוב לבד על רעיונות חדשים עבור העסק/המיזם שלנו... אז זה הזמן להתחיל לנקות את הכלי שלכם, לזוז מהדרך ולתת לעבור ולעשות את שלה... דרככם. איך עושים את זה...? בשלב ראשון תתחילו לחיות בידיעה שהשראה זמינה לכם תמיד, עצמו עיניים ודמיינו את זרם האור שלה מגיע לקראתכם ועובר דרככם... בנוסף ולמעשיים יותר שבינינו, קחו הרגלים קטנים שבשגרה ושנו אותם- שינויים קטנים יספיקו... לדוגמא- צחצחו שיניים ביד החלשה שלכם. פעם בשבוע לכו לעבודה / לעסק בדרך שונה- ברגל או בתחבורה ציבורית במקום ברכב, למשל. שנו את מיקום הדברים בשולחן העבודה שלכם. החליפו צד במיטה עם בן הזוג. גלו תנועות חדשות בגופכם, לכו ברחובות חדשים... עד מהרה תגלו שגם כאשר תלכו באותו הרחוב כמה פעמים, הוא יראה לכם אחרת... כי המוח שלכם יתחיל לשים פוקוס על החדש והשונה... ככול שתצאו מהמוכר והנוח, ככול שתתבוננו במציאות בעיניים חדשות, כך תתחילו לערבל את הקערה- לנער את הכלי שלכם, ולפנות אותו להשראה שתוכל לעבור דרככם חופשי. וזו גם התנקות נפלאה לגוף ולנפש. טיפים נוספים בנושא יצירתיות, השראה וקופירייטינג יגיעו בהמשך, עד אז מוזמנים לשאול, לשתף ולהאיר כאן בתגובות... יומהמם
By Orel yehi Shalom 28 Aug, 2019
שימו פוקוס על מה שלא צריך להיאמר ! כמעט בכל תחומי התוכן בעולם, הדברים שמרגשים אותנו, שתופסים לנו את העין וחשוב מזה- את הלב, הם אלה שגורמים לנו להרגיש את אותם הדברים, שכל השאר אומרים אותם. מדובר כאן בקו הדק (והענק!) המבדיל בין "לדבר על זה" לבין "לחוות את זה". וזה נכון לגבי מוסיקה, סרטים, הצגות, פרוזה וגם לגבי אתר העסק שלכם, או כל תוכן שיווקי שתיצרו. אז מה בעצם ההבדל בין תוכן ש"מדבר על זה" לבין תוכן שגורם לקהל שלו "לחוות את זה"? הראשון, יספר לכם בכל רגע נתון שיש כאן משהו שווה, אחר, מרגש. ובזה שהוא אומר את זה, הוא פשוט לא משאיר לכם מקום לגלות ולהרגיש את זה... כי שמים לכם את זה מול הפנים, כל הזמן. השני, לעומת זאת, יונח לפניכם באופן שהוא מחובר למהות של מה שהוא מביא- באמת. מבפנים. ולכן אתם, כקהל, תזהו שיש כאן אמת וזה מה שיפתח לכם את הלב, יזמין וימשוך אתכם פנימה לגלות עוד... כי כשאנחנו נתקלים בתוכן שמחובר למהות של עצמו עד הסוף, נזהה אותו ישר כמשהו ייחודי. אז איפה זה פוגש אתכם ואת התוכן השיווקי של העסק שלכם...? כל אותם הערכים המאפיינים את העסק/המותג שלכם, שכל כך חשוב לכם להדגיש באתר, בעמוד העסקי ובכל פוסט או מודעה, אינם צרכים להיכתב, כמות שהם. אם אתם רוצים לספר לעולם שאתם אמינים, איכותיים, ייחודיים, חדשניים, שירותיים ועדכניים... נסו להעביר את התחושה ואת החוויה של כל ערך כזה, דרך המבנה התחבירי של המשפט, בבחירת המילים, באופן שאתם "רוקחים" את הרצף והזרימה, או בקיצור... נסו להביע את זה בין השורות. אם אתם חדשניים- תמצאו אופן כתיבה שהוא חדשני- אבל אל תגידו את זה. דבר נוסף ולא פחות חשוב- אל תסתפקו בערך אחד שינחה אתכם... קחו לפחות שלושה ערכים, ודרכם תיבנו את התכנים ואת הטקסטים שלכם. למשל, אם העסק שלכם מביא גם איכות, גם חדשנות וגם פנאי- אז תשקיעו בטקסט שייכתב ברמה גבוהה, יתובל בשנינות והומור, ושייצור מעין שפה חדשה- פנימית, האופיינית למותג ובכך תענו על כמה ערכים ביחד. רק שימו לב שגם שפה גבוהה, צריכה עדיין להיות מובנת, זורמת, להתאים לקהל היעד שלכם ולדבר אליו-ולא מעליו... לסיכום, אם התוכן שלכם "יצעק" איכות, שירות, אמינות- בכותרות בולטות ובאותיות עבות- אלה בדיוק המסרים שהקהל שלכם, לא יחווה מבחינה רגשית. בעולם כל כך רווי תכנים כמו שלנו, הדרך הטובה ביותר שהתוכן השיווקי שלכם יעבוד בשבילכם, היא רק אם תשימו את הפוקוס על מה שלא צריך להיאמר, אבל בהחלט צריך להיחוות. טיפים נוספים בנושא יצירתיות, השראה וקופירייטינג יגיעו בהמשך, עד אז מוזמנים לשתף, לשאול, להשיב ולהגיב... יומהמם
By Orel yehi Shalom 28 Aug, 2019
דף הנחיתה שימשוך את הלקוחות שלך פנימה יש לך כמה דקות לקרוא על כמה רעיונות שיהפכו את דף הנחיתה שלך לכזה שימשוך אליך את הלקוחות הנכונים, שיגיעו אליך כבר משוכנעים במה שיש לך להציע... ? אז... סביר להניח שיש לך כמה דקות, אבל תכף כבר לא יהיה לך. ולמה? כי אנחנו חיים במציאות דיגיטלית רווית תוכן, הצעות, מותגים, חדשות, וואצפים ומה לא, והכול קורה במקביל. אז גם כשאתה מאוד רוצה להתרכז במשהו, כנראה שמשהו יסיח את דעתך בקרוב. וזה בדיוק מה שקורה אצל הלקוח שלך כשאתה מנסה לתפוס את תשומת לבו ו"להנחית" אותו על העסק שלך. אז איך בתוך אוקיינוס המידע הזה, תצליח להיות אי ואקזוטי שהלקוחות הפוטנציאלים שלך יזהו מיד? דף נחיתה שאי אפשר לדפדף אז יש לך דף נחיתה ממוקם ברחבי הרשת, והנה נחת עליו לקוח. סוף הדרך, לא? אז שהוא שלא. זו רק חצי הדרך. כי כדי להפוך את דף הנחיתה שלך לאותו אי אקזוטי שבולט בשטח כאילו הוא לבד, יש כמה נקודות חשובות שכדאי לתת להן קצת תשומת לב: איך הלקוח שלך אוהב את הקפה שלו - לא משנה באיזה תחום העסק שלך, אפיון מפורט של הלקוח שלך (גם בתחומי חיים שאינם נוגעים ישירות למה שאתה מציע) יעזור לך להגיע לתוצאות אולטימטיביות באמצעות דף הנחיתה שלך- מיהו, בן כמה, במה הוא עוסק, תחומי ההתעניינות שלו, הבילוי המועדף עליו, האם הוא טיפוס של קפה קר או אספרסו קצר? חובב מותגים או צרכנות פונקציונאלית? ועוד... מה הלקוח שלך הכי צריך עכשיו? - אחרי שלמדת להכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלך, זה הזמן להבין על איזה צורך שלו המוצר או השירות שלך נותן מענה, ויותר מזה למה המענה שלך הוא הנכון לו ביותר. גם כאן- ההצלחה הגדולה ביותר מורכבת מהפרטים הקטנים... ככול שתאפיין את השירות/המוצר שאתה מציע יותר לעומק, כך גם תצליח לייחד את העסק שלך ולהפוך אותו לאותו אי אטרקטיבי שאי אפשר להתעלם ממנו. דף נחיתה חזק אחד שווה אלף מילים - עכשיו כשאתה יודע מיהו הלקוח שלך מצד אחד, ומה הייחוד הבלעדי שלך מצד שני- נשאר רק הצד השלישי - לדעת איך לתקשר את זה בדף הנחיתה שלך. אז אם כרגע עולות לך כל אותן תבניות-תוכן הבנויות מבולטים שמפרטים את מה שהלקוח מקבל, מה יוצא לו מזה ולמי השירות מתאים (או בגרסה המתחכמת "למי השירות לא מתאים") כל אלו הן בדיוק אותן תבניות שכדאי מאוד להתחיל לחשוב ולכתוב- מחוץ להן... מקוריות היא שם המשחק - היית נהנה לצפות בסרט בזמן שמישהו מפרש לך את העלילה כל הזמן...? אז גם הלקוח שלך לא ייהנה במיוחד לקבל רשימת מכולת של מה ייצא לו מהשירות שאתה מציע... זה יעבור לו דרך הראש והשכל שלו כבר ראה מספיק רשימות כאלה. אבל, אם תתאר איזושהי חוויה או נרטיב קצר ומסקרן שיתפוס את הלקוח שלך בבטן ויעורר בו את החוויה הרגשית הנכונה... זו כבר אופרה אחרת לגמרי... כי את זה שיש לך בדיוק את מה שהלקוח מחפש, ושהוא אכן מתאים לשירות שלך- בדיוק את זה- הלקוח שלך צריך להרגיש בבטן ולהבין לבד, כשהוא קורא את דף הנחיתה שלך.
By Orel yehi Shalom 28 Aug, 2019
תגיעו אתם אליה... בכל זמן. חשבתם פעם מה זו, בעצם, השראה ? לרוב, אנו נוטים לחשוב שהשראה היא מעין משב או גל, המגיע אלינו ומבליח במוחנו את הרעיון, השיר או את המשפט שחיפשנו... יש הסוברים שהשראה מגיעה כשהיא מגיעה, מאיזשהו מקור חיצוני... ויש המאמינים שתנאים, אווירה או גירויים מסוימים יכולים לעורר אותה בתוכנו- מה שגורם לנו להניח שמקור ההשראה הוא פנימי... אז בין אם מקור ההשראה הוא פנימי או חיצוני, האם ניתן להגיע למצב שהשראה תהיה זמינה עבורנו תמיד? בכל זמן שנבחר בכך...? התשובה היא- בהחלט כן. לפי ההגדרה המילונית, פירוש המילה השראה היא- "מוזה, הארה רוחנית" וגם "הענקה, נתינה"... מממ... מעניין. אם אבחר להתייחס להשראה דרך כלל פירושיה- והשראה עצמה היא הענקה, אז מה מוענק כאן? ומי מעניק למי? השראה היא אנרגיה צרופה ורצופה של הענקה. כי אם נחשוב על כך, כל תוצר בעולם שמקורו בהשראה, ממשיך לעורר ולייצר השראה שמביאה ליצירות נוספות, במעין מעגל קסמים הנמצא בתנועה מתמדת. כמו מעין קרן אור נצחית ובלתי נדלית שנמצאת תמיד בתנועה- דרכך, דרכי, דרך כולנו... תמיד, ובכל רגע נתון. כמו אהבה. אז למה אנו מאמינים שהשראה היא מנת חלקם של יחידי סגולה? באיזה שלב בחיינו גרמו לנו לחשוב שהאנרגיה המופלאה הזו חמקמקה ואינה זמינה לכולנו, מתי שרק נרצה ? יש לכך סיבות רבות, ואחת מהן היא שכבר בתור ילדים בבית הספר אנו למדים על כל אותם אמנים / אנשי רוח / ממציאים / משוררים וסופרים, אנו לומדים אודותיהם וניזונים מיצירותיהם, עם זאת, אף אחד לא מלמד אותנו כמה פשוט להתחבר לאותו מעיין בלתי נדלה של השראה, הנמצא בערך בכל מקום, זמין לכל אחד מאתנו... חברים יקרים, כל אחד מאתנו הוא כלי שההשראה רק מחכה לעבור דרכו... למעשה, אין צורך אפילו להגיע אליה... כל מה שצריך זה לתת לה לעבור, לזוז מהדרך. כל פעם בחיים שאמרתם / חשבתם לעצמכם מחשבות בסגנון: "אני לא יצירתי, יש לי ראש יותר אנאליטי או שלכתוב / לשיר / לנגן ככה זה אחד למיליון..." כל משפט כזה שעבר דרככם, הוא אבן נוספת שתקועה בכלי שלכם, ושחוסמת להשראה את הדרך. ברור שלכל מאתנו ייעוד שונה, ולא כל אחד צריך או רוצה לעסוק בתחום אמנותי כזה או אחר... אך השראה היא דרך חיים, לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים. כשהלב והראש פתוח לאנרגיית השראה, ברגע שאנחנו מתחילים להגיד לעצמנו שההשראה זמינה לנו תמיד, יעמדו לרשותנו מכלול פתרונות יצירתיים לכל סיטואציה שנתקל בה. וזה גם תמיד שימושי אם אנחנו רוצים לכתוב ברכה מקורית למישהו, או לחשוב לבד על רעיונות חדשים עבור העסק/המיזם שלנו... אז זה הזמן להתחיל לנקות את הכלי שלכם, לזוז מהדרך ולתת לעבור ולעשות את שלה... דרככם. איך עושים את זה...? בשלב ראשון תתחילו לחיות בידיעה שהשראה זמינה לכם תמיד, עצמו עיניים ודמיינו את זרם האור שלה מגיע לקראתכם ועובר דרככם... בנוסף ולמעשיים יותר שבינינו, קחו הרגלים קטנים שבשגרה ושנו אותם- שינויים קטנים יספיקו... לדוגמא- צחצחו שיניים ביד החלשה שלכם. פעם בשבוע לכו לעבודה / לעסק בדרך שונה- ברגל או בתחבורה ציבורית במקום ברכב, למשל. שנו את מיקום הדברים בשולחן העבודה שלכם. החליפו צד במיטה עם בן הזוג. גלו תנועות חדשות בגופכם, לכו ברחובות חדשים... עד מהרה תגלו שגם כאשר תלכו באותו הרחוב כמה פעמים, הוא יראה לכם אחרת... כי המוח שלכם יתחיל לשים פוקוס על החדש והשונה... ככול שתצאו מהמוכר והנוח, ככול שתתבוננו במציאות בעיניים חדשות, כך תתחילו לערבל את הקערה- לנער את הכלי שלכם, ולפנות אותו להשראה שתוכל לעבור דרככם חופשי. וזו גם התנקות נפלאה לגוף ולנפש. טיפים נוספים בנושא יצירתיות, השראה וקופירייטינג יגיעו בהמשך, עד אז מוזמנים לשאול, לשתף ולהאיר כאן בתגובות... יומהמם
By Orel yehi Shalom 28 Aug, 2019
שימו פוקוס על מה שלא צריך להיאמר ! כמעט בכל תחומי התוכן בעולם, הדברים שמרגשים אותנו, שתופסים לנו את העין וחשוב מזה- את הלב, הם אלה שגורמים לנו להרגיש את אותם הדברים, שכל השאר אומרים אותם. מדובר כאן בקו הדק (והענק!) המבדיל בין "לדבר על זה" לבין "לחוות את זה". וזה נכון לגבי מוסיקה, סרטים, הצגות, פרוזה וגם לגבי אתר העסק שלכם, או כל תוכן שיווקי שתיצרו. אז מה בעצם ההבדל בין תוכן ש"מדבר על זה" לבין תוכן שגורם לקהל שלו "לחוות את זה"? הראשון, יספר לכם בכל רגע נתון שיש כאן משהו שווה, אחר, מרגש. ובזה שהוא אומר את זה, הוא פשוט לא משאיר לכם מקום לגלות ולהרגיש את זה... כי שמים לכם את זה מול הפנים, כל הזמן. השני, לעומת זאת, יונח לפניכם באופן שהוא מחובר למהות של מה שהוא מביא- באמת. מבפנים. ולכן אתם, כקהל, תזהו שיש כאן אמת וזה מה שיפתח לכם את הלב, יזמין וימשוך אתכם פנימה לגלות עוד... כי כשאנחנו נתקלים בתוכן שמחובר למהות של עצמו עד הסוף, נזהה אותו ישר כמשהו ייחודי. אז איפה זה פוגש אתכם ואת התוכן השיווקי של העסק שלכם...? כל אותם הערכים המאפיינים את העסק/המותג שלכם, שכל כך חשוב לכם להדגיש באתר, בעמוד העסקי ובכל פוסט או מודעה, אינם צרכים להיכתב, כמות שהם. אם אתם רוצים לספר לעולם שאתם אמינים, איכותיים, ייחודיים, חדשניים, שירותיים ועדכניים... נסו להעביר את התחושה ואת החוויה של כל ערך כזה, דרך המבנה התחבירי של המשפט, בבחירת המילים, באופן שאתם "רוקחים" את הרצף והזרימה, או בקיצור... נסו להביע את זה בין השורות. אם אתם חדשניים- תמצאו אופן כתיבה שהוא חדשני- אבל אל תגידו את זה. דבר נוסף ולא פחות חשוב- אל תסתפקו בערך אחד שינחה אתכם... קחו לפחות שלושה ערכים, ודרכם תיבנו את התכנים ואת הטקסטים שלכם. למשל, אם העסק שלכם מביא גם איכות, גם חדשנות וגם פנאי- אז תשקיעו בטקסט שייכתב ברמה גבוהה, יתובל בשנינות והומור, ושייצור מעין שפה חדשה- פנימית, האופיינית למותג ובכך תענו על כמה ערכים ביחד. רק שימו לב שגם שפה גבוהה, צריכה עדיין להיות מובנת, זורמת, להתאים לקהל היעד שלכם ולדבר אליו-ולא מעליו... לסיכום, אם התוכן שלכם "יצעק" איכות, שירות, אמינות- בכותרות בולטות ובאותיות עבות- אלה בדיוק המסרים שהקהל שלכם, לא יחווה מבחינה רגשית. בעולם כל כך רווי תכנים כמו שלנו, הדרך הטובה ביותר שהתוכן השיווקי שלכם יעבוד בשבילכם, היא רק אם תשימו את הפוקוס על מה שלא צריך להיאמר, אבל בהחלט צריך להיחוות. טיפים נוספים בנושא יצירתיות, השראה וקופירייטינג יגיעו בהמשך, עד אז מוזמנים לשתף, לשאול, להשיב ולהגיב... יומהמם
By Orel yehi Shalom 28 Aug, 2019
דף הנחיתה שימשוך את הלקוחות שלך פנימה יש לך כמה דקות לקרוא על כמה רעיונות שיהפכו את דף הנחיתה שלך לכזה שימשוך אליך את הלקוחות הנכונים, שיגיעו אליך כבר משוכנעים במה שיש לך להציע... ? אז... סביר להניח שיש לך כמה דקות, אבל תכף כבר לא יהיה לך. ולמה? כי אנחנו חיים במציאות דיגיטלית רווית תוכן, הצעות, מותגים, חדשות, וואצפים ומה לא, והכול קורה במקביל. אז גם כשאתה מאוד רוצה להתרכז במשהו, כנראה שמשהו יסיח את דעתך בקרוב. וזה בדיוק מה שקורה אצל הלקוח שלך כשאתה מנסה לתפוס את תשומת לבו ו"להנחית" אותו על העסק שלך. אז איך בתוך אוקיינוס המידע הזה, תצליח להיות אי ואקזוטי שהלקוחות הפוטנציאלים שלך יזהו מיד? דף נחיתה שאי אפשר לדפדף אז יש לך דף נחיתה ממוקם ברחבי הרשת, והנה נחת עליו לקוח. סוף הדרך, לא? אז שהוא שלא. זו רק חצי הדרך. כי כדי להפוך את דף הנחיתה שלך לאותו אי אקזוטי שבולט בשטח כאילו הוא לבד, יש כמה נקודות חשובות שכדאי לתת להן קצת תשומת לב: איך הלקוח שלך אוהב את הקפה שלו - לא משנה באיזה תחום העסק שלך, אפיון מפורט של הלקוח שלך (גם בתחומי חיים שאינם נוגעים ישירות למה שאתה מציע) יעזור לך להגיע לתוצאות אולטימטיביות באמצעות דף הנחיתה שלך- מיהו, בן כמה, במה הוא עוסק, תחומי ההתעניינות שלו, הבילוי המועדף עליו, האם הוא טיפוס של קפה קר או אספרסו קצר? חובב מותגים או צרכנות פונקציונאלית? ועוד... מה הלקוח שלך הכי צריך עכשיו? - אחרי שלמדת להכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלך, זה הזמן להבין על איזה צורך שלו המוצר או השירות שלך נותן מענה, ויותר מזה למה המענה שלך הוא הנכון לו ביותר. גם כאן- ההצלחה הגדולה ביותר מורכבת מהפרטים הקטנים... ככול שתאפיין את השירות/המוצר שאתה מציע יותר לעומק, כך גם תצליח לייחד את העסק שלך ולהפוך אותו לאותו אי אטרקטיבי שאי אפשר להתעלם ממנו. דף נחיתה חזק אחד שווה אלף מילים - עכשיו כשאתה יודע מיהו הלקוח שלך מצד אחד, ומה הייחוד הבלעדי שלך מצד שני- נשאר רק הצד השלישי - לדעת איך לתקשר את זה בדף הנחיתה שלך. אז אם כרגע עולות לך כל אותן תבניות-תוכן הבנויות מבולטים שמפרטים את מה שהלקוח מקבל, מה יוצא לו מזה ולמי השירות מתאים (או בגרסה המתחכמת "למי השירות לא מתאים") כל אלו הן בדיוק אותן תבניות שכדאי מאוד להתחיל לחשוב ולכתוב- מחוץ להן... מקוריות היא שם המשחק - היית נהנה לצפות בסרט בזמן שמישהו מפרש לך את העלילה כל הזמן...? אז גם הלקוח שלך לא ייהנה במיוחד לקבל רשימת מכולת של מה ייצא לו מהשירות שאתה מציע... זה יעבור לו דרך הראש והשכל שלו כבר ראה מספיק רשימות כאלה. אבל, אם תתאר איזושהי חוויה או נרטיב קצר ומסקרן שיתפוס את הלקוח שלך בבטן ויעורר בו את החוויה הרגשית הנכונה... זו כבר אופרה אחרת לגמרי... כי את זה שיש לך בדיוק את מה שהלקוח מחפש, ושהוא אכן מתאים לשירות שלך- בדיוק את זה- הלקוח שלך צריך להרגיש בבטן ולהבין לבד, כשהוא קורא את דף הנחיתה שלך.
Share by: